Järpens Idrottsförening
Fotboll

Bli medlem i Järpens Idrottsförening
BLI MEDLEM
Välkommen till vår webb med laginformation

Påskbingo med Bingolotto
2024-03-15 13:37
I år har vi tagit hem lite extra påskbingolotter så de inte tar slut! Köp dina lotter nere hos Thomas, Ratte och gänget på Depot (Shellmacken/ST1) fr o m eftermiddag den 18 mars!
Eller, köp din digitala lott här (välj rätt datum bara!):

Dragningslista medlemslotteriet jan/feb 2024
2024-02-26 14:40
Dessa har vunnit

Grattis till er som vunnit vinster i medlemslotteriets dragning för jan och feb detta år!

Mer istid till barnen
2024-02-13 10:22
Grattis Henke!
2023-11-14 15:32
Bild: Ung spelare ser upp till bröderna Lundqvist

Vi vill naturligtvis som moderklubb till bröderna Lundqvist gratulera Henrik till invalet i NHL Hockey Hall of Fame! Åttonde svensken! Stoooort! :)

Se hans tal på SVT: https://www.svt.se/sport/ishockey/henrik-lundqvist-holl-tarfyllt-tal-da-han-valdes-in-till-hall-of-fame--bvjmp4?fbclid=IwAR0YP68UCBaUoDx95QWhtQBjU_Wd7gzYMflDIJh-ZVvEF0ZcHJynusOrW44

Höstlovscamp - fotboll
2023-10-05 15:42

Avsluta fotbollssäsongen med 5 intensiva fotbollsdagar på Norrmontage Arena. En Fotbollscamp för dig som vill utveckla din fotbollsförmåga. För killar och tjejer 10-15 år.

Höstens camp leds av vår Huvudtränare Alexander Bernhard med hjälp av spelare ifrån våra olika seniorlag. Campen riktar sig till dig som vill utveckla din fotbollsförmåga, fokus kommer vara på teknik, spelförståelse och träningslära.

Nedan följer lite kortfattad information inför Höstcampen och anmälan 2023:

I år kommer spelare som anmäler sig att drillas av instruktörer från vårt herr-, dam- och ungdoms-lag (beroende på anmält antal) under vår Sportchef Alexander Bernhard översyn.

Aktiviteten inleds kl 13:00 varje dag och avslutas kl 16:00. Instruktörer kommer finnas på plats mellan 12:45 – 16:15.

(Länstrafikens bussar går i anslutning till start och sluttid varje dag, från/till Duved och Mörsil)

Mellis kommer finnas på plats på Norrmontage Arena och intas vid en välbehövd återhämtningspaus för att hålla energinivån uppe.

Spelarna kommer att delas in i grupper om ca 10-15 barn med instruktörer till respektive grupp.

I samband med campen genomför vi, som vanligt, en ledarskapsutbildning för de instruktörer som deltar. Vår målsättning är att så många som möjligt av våra spelare och instruktörer vill bli framtidensledare i Järpens IF Fotboll.

Vi har beslutat att mobilförbud råder under campen. Barnen får gärna ha med sig sina telefoner men då ska de ligga nerpackade och avstängda i deras väskor hela dagen. Behöver ni nå era barn eller har andra frågor finns Alexander 070-575 29 65 tillgänglig på plats.

Ytterligare info kommer några dagar innan första passet till alla som anmält sig.

Avgift 0 kr i det ingår träningar och mellis.

För mer information kontakta

alexander@jarpensif.se

Anmäl dig genom att klicka här till vår anmälningssida - . Fyll i uppgifterna och avsluta genom att betala 0kr.

Med hopp om en fantastisk campvecka!

Järpens IF

BLI MEDLEM